Makan Malam Dan Sembang Forex


Actually malam ini adalah malam last jugak lah lepak dengan member kampung.Aktiviti harian adalah makan di tengah lewat malam.Menu saya hari ni serious agak sedap Tomyam campur, nasi putih dan air kosong.



Duduk kampung ni yang bestnya boleh berjimat cermat sebab hisap rokok daun je kemana-mana pun.Kalau di KL bawa rokok daun ke kedai makan serious nampak rare kan mesti orang kiri kanan pandang punya.Kalau di kampung memang semua orang pun tak heran langsung.



Memang penuh meja malam ni.Habiskan masa dengan berborak kosong dan berborak mengenai forex.



Bila sorang dah buka bab forex ni memang lama lah jadinya.Saya pun tak tahu pasal forex ni.member-member lain yang masuk.Saya hanya duduk dengar dan angguk je kepala hahaha.Saya pun tak pasti juga mengenai forex ni.Tapi dari gaya member sembang tadi memang boleh untung lah tapi ambik masa yang lama.So topik hangat malam ni memang Forex.

CI : Apa-apa pun saya memang tak minat langsung pasal saham-saham ni macam susah ja nak follow.Apa-apa pun saya doakan selamat maju jaya kepada kawan saya yang lain semoga mereka berjaya :)

Makan Malam Dan Sembang Forex Makan Malam Dan Sembang Forex Reviewed by C.I on May 23, 2015 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.