Iklan CPUV ( Cost-Per-Unique-Visit ) Campaigns Nuffnang April 2015


Alhamdulillah.Bulan April lepas memang banyak dapat campaign dari nuffnang.Boleh dikatakan bulan ini yang diantara tebanyak dapat campaign iklan.Tapi jumla RM tak seberapalah saya dapat sebab visitor pun tak ramai sangat.

Memang saya blog bukan kerana wang tapi apakan daya wang dari campaign nuffnang ni lah yang beri semangat untuk terus blog walaupun saya dapat tak seberapa.Bak kata orang putih sikit-sikit lama-lama jadi bukit.

Sekarang ni ok lah campaign yang saya dapat agak stabil tiap-tiap bulan.Just terus follow up je.

Betul ke ramai yang kata tak boleh tunjuk jumlah campaign yang diberi kepada orang lain.Actually saya tunjuk ni hanya untuk share dengan kawan-kawan yang lain sahaja tak ada niat apa-apa pun.


CINTA : Nampaknya cinta kena usaha lebih gigih lagi blog untuk tambahkan visitor.Kawan-kawan yang lain jemputlah share idea macam mana nak tambahkan visitor.InshaAllah
Iklan CPUV ( Cost-Per-Unique-Visit ) Campaigns Nuffnang April 2015 Iklan CPUV ( Cost-Per-Unique-Visit ) Campaigns Nuffnang April 2015 Reviewed by C.I on May 23, 2015 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.