Laksa Telur Goreng Kuala Kangsar

Assalamualaikum, mesti ramai yang tak pernah makan laksa telur goreng.Actually laksa ni ada dijual di Medan Selara kuala Kangsar, Sedap kalau anda datang ke kuala kangsar kalau tak cuba memang rugi.Cendol pun agak sedap memang jadi satu tarikan juga kalau nak makan cendol.

 Lokasinya betul-betul di tepi sungai perak.Anda akan dapat lihat dengan jelas Medan Selera Kuala Kangsar.Kalau hari minggu datang memang agak crowded disebelah dalam medan selera ni sebab rami yang datang untuk menjamu selera.



 Kalau duduk sebelah dalam medan selera pun masih boleh melihat view sungai perak.Pendek kata memang best lah makan disini.


 Sebenarnya di sungai Perak ni anda boleh bersiar-siar dengan menaiki perahu.Yang ini serious saya tak tahu berapa harganya.Cuma saya hanya pergi untuk melihat pemandangan sungai perak dari jarak dekat je.
Kalau anda nak lagi jelas kena sewa perahu dan boleh bersiar-siar sekitar sungai Perak.Saya pasti mesti best kalau dapat naik perahu.Saya serious tak sempat kerana rushing untuk pulang ke kampung dan masa tu hari pun dah agak petang.



CINTA : Kepada sesiapa yang pergi kuala kangsar boleh cuba Laksa telur goreng memang sedap.Boleh tengok view sungai perak akan buat kita rasa tenang memang cantik sungai perak ni.Kerajaan negeri harus majukan lagi tempat ni untuk dijadikan daya tarikan pelancong.
Laksa Telur Goreng Kuala Kangsar Laksa Telur Goreng Kuala Kangsar Reviewed by C.I on April 27, 2015 Rating: 5

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.