Setiap Penulis Akan Mati.Hanya Karyanyalah Yang Abadi - Ali bin Abi Tholib



Assalamualaikum.

Maafkan saya tidak pandai menulis tetapi sebenarnya saya suka membaca.pada saya penulisan satu yang membosankan sekiranya tidak bersebab.

Hari nie terjumpa mengenai " Setiap penulis akan mati.Hanya karyanyalah yang abadi.Maka tulislah sesuatu yang membahagiakan dirumu diakhirat nanti" Ali Bin Abi Tholib

So maknanya kalau hendak menulis itu biarkan lah dari hati dang berguna kepada Ummah bangsa dan agama.Pasti ada manfaatnya.. Maafkan saya jikala salah :)


Jadi mengapa anda harus berhenti menulis.teruskan mungkin anda dapat memberi kebahagiaan juga kepada orang lain.comtohnya saya..sangat suka baca tulisan seseorang itu sehingga boleh menginspirasikan saya.Kadang anda telah membuat saya jatuh cinta dengan cerita anda.Tapi itu hanyalah tulisan dan agak sukar untuk di translatekan kepada dunia nyata.Tapi itu saja anda perlu tahu saya telah membaca tulis anda semenjak dari tahun 2009 mungkin.Hanya ingin berkawan Hanya satu peluang tapi tidak tahu permulaannya bagaimana.Maafkan saya

CINTA : Ingatlah wahai semua teman setiap penulis akan mati yang tinggal hanyalah karyanya sahaja.Oleh yang demikia semua blogger haruslah menulis dengan ikhlas supaya ianya dikenang buat selamanya
Setiap Penulis Akan Mati.Hanya Karyanyalah Yang Abadi - Ali bin Abi Tholib Setiap Penulis Akan Mati.Hanya Karyanyalah Yang Abadi - Ali bin Abi Tholib Reviewed by C.I on April 09, 2015 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.