Blogger !!! Parti Nuffnang dan LG May 2012 - Cinta



Nampaknya pihak Nuffnang.com dan LG telah mengadakan sebuah parti untuk diraikan oleh semua blogger-blogger yang berada di Malaysia dan beberapa negara yang lain.Oleh yang demikian jangan lepaskan peluang anda sebagai seorang blogger untuk menghadiri parti yang telah di anjurkan.


DATE : 23RD MAY 2012
TIME : 6.30 PM
VENUE : GCS SIGNATURE, GARDENS @ LOUNGE AREA
DRESS CODE : CASUAL

Kepada blogger-blogger yang minat bolehlah menghadirkan diri anda kerana banyak hadiah telah disediakan untuk para pengunjung yang hadir.Mesti banyak aktiviti-aktiviti yang akan dianjurkan.Pasti pengunjung akan terhibur.Untuk menjadi blogger terkenal bukan hanya sekadar menulis dan mengharapkan pembaca sahaja, anda juga harus keluar untuk berjumpa dengan rakan-rakan blogger yang lain supaya dapat beramah mesra dan bersuai kenal.Untuk keterangan lebih lanjut sila lihat atau klik imej yang disertakan di atas.

Nota : Sebenarnya Cinta pun tak pernah join lagi parti yang di anjurkan pihak Nuffnang.com bukannya apa tak ada kawan yang ajak, rasa segan pula nak pergi seorang diri ke parti itu.

Blogger !!! Parti Nuffnang dan LG May 2012 - Cinta Blogger !!! Parti Nuffnang dan LG May 2012 - Cinta Reviewed by C.I on May 20, 2012 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.