Tubby Race Dan Jumping Buggy Di Escape Park Pulau Pinang

Dalam banyak-banyak permainan, permainan tubby race ni rasanya yang agak bahaya dan kurang ciri-ciri keselamatan.Tapi permainan ini best sangat walaupun masa meluncur tu rasa tak berapa selamat.


Sebab apa tak selamat? ok masa tube ini meluncur, serious rasa badan kita melambung-lambung kalau tak pegang tali pada tube itu kuat-kuat serious kita akan tercampak.
Gambar kat atas tu boleh kata centralized base di escape park ini.So kat base ini mereka akan adakan macam-macam pertandingan dan siapa yang menang akan dapat hadiah iaitu T-shirt.Group saya pun masuk satu pertandingan sepak takraw dan menang tempat pertama so dapat lah satu baju free buat kenang-kenangan datang kesini.
Gambar kat atas tu adalah muka-muka hati kering yang main jumping buggy.Saya tak berani main benda ni sebab gayat jadi tidur je di belakang.Member saya semua cakap memang best jumping buggy ni, entah lah sebab saya tak merasa main permainan ini jadi nak komen lebih pun tak boleh lah kan.
dari kiri tak igt nama, afif tariq,faris,amir,didi,nuar,tailong,rahimi,aus kami semua archirtecture student yg pening lalat.

Pic kat atas itu adalah pic terakhir kami di Escape Park, masa ini kami semua dah keluar pun.So ambil lah gambar sekeping buat kenangan kami.Perasan tak bumbung bus stop ni ada rumput, green bus stop :)

C.I : Ok itu saja cerita di Escape Park Pulau Pinang.Nasihat saya kalau nak datang sini make sure pukul 9 pagi dah kena masuk kalau tidak memang tak sempat nak main permainan di dalam ni sebab banyak sangat.Kami pun main tak habis semua permainan cuma suku je.Apa-apa pun Escape Park Pulau Pinang memang the best untuk siapa-siapa yang nak cabar diri bermain permainan aktiviti lasak.
Tubby Race Dan Jumping Buggy Di Escape Park Pulau Pinang Tubby Race Dan Jumping Buggy Di Escape Park Pulau Pinang Reviewed by C.I on June 16, 2015 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.