Nestle 100 Years Contest Nuffnang - Cinta

Mesti semua blogger atau reader tertanya-tanya apakah iklan Nestle 100 Years Contest.Baru-baru ini Nestle telah menganjurkan satu peraduan "Incredible Stories with Nestlé!".Peraduan yang dianjurkan oleh Nestle adalah sangat mudah anda hanya perlu menceritakan satu kisah menarik anda bersama product Nestle sahaja.Hadiah yang disediakan oleh pihak Nestle teramatlah menarik iaitu berupa duit cash sebanyak RM 100,000!.Peraduan ini agak panjang, ia akan berakhir pada 30 November 2012 tahun ini.

Macam mana hendak sertai peraduan ini tentu ramai yang tertanya-tanya? bagi pembaca sekiranya anda ternampak iklan seperti di bawah, anda hanya perlu klik iklan tersebut dari situ anda akan dibawa terus ke website peraduan Nestle.Di website tersebut anda hanya perlu mengikut beberapa langkah sahaja untuk menyertai peraduan ini.

klik sekiranya nampak iklan ini.

Bagi blogger-blogger pulak yang menyertai Nuffnang anda hanya perlu klik lambang Nestle yang tertera di bahagian status Nuffnang anda dari situ anda hanya perlu mengikut beberapa langkah juga.Lambang Nestle tersebut adalah seperti di bawah.

Sila lihat bahagian yang dibulatkan dengan garisan berwarna kuning di atas

Anda tidak perlu membuat cerita yang terlalu panjang hanya 100 patah perkataan sahaja yang dibenarkan.Disini ada contoh kisah menarik bersama Nestle yang turut serta dalam peraduan tersebut.


contoh:
"Setiap kali melihat plastik Maggi Curry pasti akan  mengingatkan zaman persekolahan.Satu ketika dulu semasa  berkelah di sungai ulu bendul,Negeri sembilan saya dan rakan-rakan telah terlupa membawa  beg yang berisi bekalan makanan dan beg perkakasan memasak di bilik  asrama.Jadi apa lagi semestinya maggy curry yang menjadi pilihan  kami sekumpulan,kerana ia ringkas dan mudah dimasak.Dengan Maggi juga telah membuatkan hubungan persahabatan saya dengan rakan-rakan yang lain menjadi akrab.Saat itu menjadi kenangan  yang tidak akan saya dan semua rakan-rakan lupakan.Saat indah  gelak dan tawa semasa memasak dan menikmati maggi adalah menjadi  satu mercu hubungan yang berkekalan"

Jadi selamat mencuba mungkin kisah anda adalah yang terbaik dan terpilih.

Nestle 100 Years Contest Nuffnang - Cinta Nestle 100 Years Contest Nuffnang - Cinta Reviewed by C.I on April 30, 2012 Rating: 5

2 comments:

  1. macam mana nak hantar gambar dalam peraduan ni ya?

    ReplyDelete
  2. maaf lambat reply...boleh ikut step kat website nestle..senang je..boleh cuma untuk next contest..sorry sgt2 lambat reply :p

    ReplyDelete

Powered by Blogger.