Register Dan Main Flying Fox Di Escape Park Pulau Pinang

Sampai je di Escape Park mula-mula harus ambil gambar dulu buat kenang-kenangan.Supaya jadi kenangan apabila dah graduate nanti :)


Apa perlu buat? mula sekali mesti lah kena registerkan.Kalau pergi time musim sekolah sure memang kena beratur sebab ramai orang.Actually kami sampai di Escape Park pun dah dekat tengah hari pun..
Nanti just bagi tahu je kat kakak di kaunter tu berapa orang nak masuk.Penjaga kaunter kat Escape Park memang peramah siap boleh gurau-gurau lagi.
Harga yang ditetapkan untuk seorang dalam RM 70.00 lebih kurang, saya pun tak ingat berapa harga sebenar sebab kami bayar sekali.Lepas bayar tu pihak escape Park akan bagi kita gelang untuk masuk.Gelang tu akan di scan sebelum masuk.kalau tak pintu tak boleh bukak. 
Seperti dalam gambar kat atas tu di Escape Park memang banyak permainan.Kalau nak datang saya nasihatkan lebih baik datang awal maksudnya pagi lah jangan jadi macam kami datang pun dah nak masuk tengah hari.
Ok permainan pertama kami adalah Flying Fox.Yang lecehnya kalau nak main permainan ini kena lah berjalan mendaki bukit sebab base pertama memang terletak nun jauh diatas bukit.Kiranya buat siapa-siapa yang kurang bersenam memang mencungap lah sudah pasti :p
Sampai je di base Flying Fox nanti akan ada seorang penjaga.So penjaga tu akan pastikan peralatan yang kita pakai kemas dan selamat.Ada demo juga ditunjuk so memang tak perlu risau langsung.




Sebelum terjun bacalah apa yang patut dulu serious memang takut.Saya manusia yang takut tempat tinggi gayat..hahahaha ambik masa nak terjun.
Flying fox kalau tak silap saya ada lebih kurang 3 atau 4 station.So memang pengalaman yang sangat berharga sebab apa, sebab kita cabar diri kita melakukan apa yang kita takut.Rasanya bagus untuk motivasi diri :)

CINTA : Sebenarnya saya yang paling penakut sekali dalam group ni.hahahah diaorang semua umur 20-an saya seorang je dah mencecah 30-an so sifat hati kering memang dah berkurang.Ok next game adalah yang paling ganas dan menakutkan, game apa tunggu next post saya.
Register Dan Main Flying Fox Di Escape Park Pulau Pinang Register Dan Main Flying Fox Di Escape Park Pulau Pinang Reviewed by C.I on June 14, 2015 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.